.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصرار مجلس بر كاهش سهميه بنزين

عضو كميسيون انرژي مجلس با تأكيد بر لزوم كاهش سهميه بنزين در ماه‌هاي آتي، گفت: براساس ميزان توليد داخل سهميه هر فرد در ماه حداكثر 80 ليتر است ولي در فروردين ماه به دليل تعطيلات سهميه با همان 100 ليتر به ثبت رسيد كه اين ميزان بيش از سهميه مصوب مجلس بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مويد حسيني صدر درباره افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي، اظهار داشت: در صورتي كه قرار باشد قيمت حامل‌هاي انرژي افزايش يابد و تصميم جديدي درباره بنزين و حامل‌هاي انرژي گرفته شود مطمئنأ بعد از انتخابات رياست جمهوري خواهد بود.

وي افزود: اگر كميسيون انرژي برنامه جديدي براي قيمت حامل‌هاي انرژي داشته باشد به اين زودي‌ تصميم خاصي گرفته نخواهد شد.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر لزوم كاهش سهميه بنزين در ماه‌هاي آتي، گفت: دولت معتقد است با توجه به اينكه توليد بنزين در داخل 44 ميليون ليتر در روز است، بايد سهميه بنزين افراد را بر اساس توليد داخل تقسيم‌بندي كند.

حسيني صدر در ادامه بيان كرد: براساس ميزان توليد داخل سهميه هر فرد در ماه حداكثر 80 ليتر است ولي در فروردين ماه به دليل تعطيلات سهميه با همان 100 ليتر به ثبت رسيد كه اين ميزان بيش از سهميه مصوب مجلس بود.

وي تصريح كرد: دولت بايد سهميه مازاد بر توليد داخل را از محل بنزين وارداتي و با پرداخت يارانه تأمين كند كه اين كار نيز قانوني نيست.

عضو كميسيون انرژي مجلس گفت: با توجه به توليد 44 ميليون ليتري بنزين در كشور و با احتساب حدود 9 ميليون وسايل نقليه و تاكسي، سهميه خودروها در ماه حداكثر 80 ليتر است كه حتي امكان كاهش آن به 60 ليتر نيز وجود دارد.

حسيني صدر بيان كرد: بر اساس مصوبه مجلس انتظار مي‌رود در ماه آينده سهميه بنزين كاهش يابد و در صورتي كه اجرا نشود اين كار غير قانوني خواهد بود.
وي در پايان تصريح كرد: در ديدار روز گذشته وزير نفت از كميسيون انرژي نيز وي با كاهش سهميه بنزين موافق بوده و به احتمال زياد سهميه در ماه آينده كاهش خواهد يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.